ملارد| واکسیناسیون بیماران مراکز اقامتی ترک اعتیاد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از واکسینه شدن بیماران مراکز اقامتی میان مدت در مقابل آنفولانزا خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی و همینطور تلاش در جهت حفظ سلامت بیماران در مراکز اقامتی میان مدت (کمپ) تعداد 140 نفر از بیماران در مقابل آنفولانزا واکسینه شدند. 

 خادم گفت: طی پیگیری های صورت گرفته در جهت اجرای مصوبات مربوط به بیماری کرونا کارشناسان حوزه پیشگیری اقدامات انجام شده توسط مراکز را بصورت آنلاین و در مواقع ضروری حضوری بررسی نموده اند و در همین راستا با انجام هماهنگی های لازم 140 بیماران در این مراکز واکسینه شده اند. 

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا مراکز غیرودولتی علاوه بر خدمت رسانی کامل و دقیق به جامعه هدف تمامی تلاش خود را در جهت انجام صحیح پروتکل های بهداشتی از جمله: ضدعفونی روزانه، فاصله گذاری اجتماعی و .... انجام داده اند که حوزه حراست، مدیریت عملکرد و کارشناسان ناظر معاونت پیشگیری نیز بر این مهم نظارت کامل داشته و اقدامات را بصورت روزانه بررسی می نمایند.
 
اعظم عینی مسئول پیشگیری این اداره نیز ضمن تاکید بر لزوم رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در مراکز گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط ویژه موجود واکسینه شدن این افراد می تواند نقش بسیار موثری در جلوگیری از شیوع بیماری در کمپ ها داشته باشد. 

گفتنی است در حال حاضر نه کمپ با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و تعداد مجاز بیمار در شهرستان ملارد با مجوز رسمی از اداره بهزیستی در حال فعالیت هستند.

کد خبر 27967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد